Een weekje vol ijspret in 2013

Maandag 21 januari was het dan zover dat de baan open ging maar het ijs had niet die kwaliteit die de leden van ons gewend zijn, en was het meer als doel om de baan van de hobbels te ontdoen wat ook lukte. Echter de vorst liet ons die nacht in de steek zodoende konden wij in de nacht van dinsdag/woensdag de baan op knappen wat prima lukte.

Met onze grote dank aan een aantal vrijwilligers hebben wij een prachtige baan gecreëerd. Zonder anderen tekort te doen willen wij de fa van Aalsburg uit Hellouw hier noemen waar niets teveel voor was om zijn materieel in te zetten en wij veel van geleerd hebben.

Ook willen wij de bewoners in de omgeving bedanken dat deze door het geluid van kettingzagen en tractoren `s nachts hebben kunnen slapen nogmaals onze dank daarvoor.

mooie week ijs hebben we gehad waar vele van genoten hebben bv. scholen uit Hellouw en omgeving hebben hier dankbaar gebruik van gemaakt. Ook waren er deze week nogal wat kinderen jarig wat op het ijs gevierd werd.

Al met al kunnen wij terug zien op een geslaagde ijsperiode waarin het begrip en de dankbaarheid van de mensen boven kwam.

Dit gesterkt hopen wij op nog een periode met ijs zodat eventuele plannen voor een baanverharding niet met de dooi verdwenen zijn (kleine letter zijn plannen).