IJsclub D.E.S. 100 jaar

Hallo Allemaal

Honderd jaar geleden op 20-12-1923 waren er enkele inwoners van Hellouw die meenden

een ijsclub op te richten een bijeenkomst werd belegt in toenmalige café Donker en de vereniging Door Eendracht Sterk was een feit. Kijk ook eens op de site onder het kopje nieuws

De honderd jaar hebben we niet alleen te danken aan het bestuur maar vooral aan de tot heden trouwe leden jong en oud.

Dat dit trouwe leden zijn blijkt wel dat er niet elk jaar een ijsperiode is. Als bestuur hopen we dat er dit jaar weer een ijsperiode komt Wij zijn er klaar voor!!!

Bij de leden in het dorp is een kleinigheidje uitgedeeld en de leden buiten het dorp krijgen bij de ijsperiode een waardebon die in het clubgebouw ingeleverd kan worden.

Wij wensen alle in de toekomst veel schaats plezier toe en hopen elkaar daar weer te ontmoeten.

Het bestuur DES